Publicare anunturi Bursa, ziar national, 0 exemplare/editie

Diverse

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi® sau Ziarul Locuri de Munca (in functie de categorie)! Pret - 50 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Zugrav Execut Amenajari Interioare Finisaje

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 16 Nov 2021
Zugrav execut amenajari interioare finisaje zugraveli renovari case apartamente garsoniere. Lucrez repede si de calitate. Telefon 0737.387.607

Preluare firma,preluari firme,cesiuni firme,0721.868.987

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 16 Nov 2021
Preluri firme, preluari societati comerciale, cesiuni firme!Va asiguram preluarea societatii comerciale. Se asigura totodata schimbarea administratorului, a actionarilor, iar la solicitarea dvs va putem pune la dispozitie schimbarea sediului social existent. Procedura este in conformitate cu legislatia in vigoare, se efectueaza prin Registrul Comertului, notariat, avocat!Regim urgenta! 0721.868.987 iar la finalul formalitatilor legale dvs nu veti mai avea nici o raspundere asupra societatii cesionate

Vand Telefoane Garantie Luni Preturi Super

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 16 Nov 2021
Vand telefoane lg noi cu garantie 12 luni, preturi super avantajoase. modele: kp 170, gs 155, gb 115, gu 990 i, kp 260, gd 510, gt 505, kp 501, ku 280, gw 300, gt 505, gt 400, kp 502, kf 600, km 900 arena. acesorii originale lg, acumulatori, service exclusiv lg hardware si software. contact 0767.949.596

Ventura Solutions Recruteaza Personal Hotelier

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 16 Nov 2021
Ventura Solutions recruteaza personal hotelier si restaurant, muncitori in agricultura si asistenti medicali pentru Austria, Germania, Anglia. Nu se percepe comision. Aplicatiile se primesc doar online la: www. workeu. biz

Constanta. In conformitate cu prevederile Legii Apelor nr.107/1996,

Valabil in:
Diverse Constanta
     Publicat in: 16 Nov 2021
Constanta. In conformitate cu prevederile Legii Apelor nr.107/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, TITULARUL, PANOPOULOS CHRISTOS, domiciliat in Mun. Constanta, str. Mesterul Manole, nr. 6, Bl.D4, ap.12, Tel/Fax. 0722323350, intentioneaza sa solicite de la Administratia Bazinala de Apa Dobrogea-Litoral, Aviz de gospodarire a apelor pentru documentatia:-PUZ PENTRU REGLEMENTARE TEREN STR. M. EMINESCU, STR. FN-ZONA CASA CASATORIILOR-Municipiul, Constanta, jud. Constanta; Aceasta investitie este noua. Persoanele care doresc sa obtina informatii suplimentare cu privire la solicitarea avizului de gospodarire a apelor, pot contacta solicitantul de aviz la adresa mentionata. Persoanele care doresc sa transmita observatii, sugestii si recomandari se pot adresa solicitantului sau la D-na Atena Garjoaba, Tel. 0773855852, dupa data de 25 februarie 2021.

CONVOCATOR AL:ADUNARII GENERALE ORDINARE

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 16 Nov 2021
CONVOCATOR AL:ADUNARII GENERALE ORDINARE ȘI AL:ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE ALE ACTIONARILOR-FARMAVET S.A.(completare). Directoratul Farmavet S.A., o societate pe actiuni administrata in sistem dualist, constituita si care functioneaza conform legilor din Romania, cu sediul in:Romania, Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti, inregistrata la:Registrul Comertului sub nr.J40/131/1991, cod unic de inregistrare:(CUI)RO256, avand un capital social subscris si varsat de:1.833.697,90 RON (Societatea), in temeiul Legii Societatilor nr.31/1990/republicata, cu modificarile si completarile ulterioare-(Legea Societatilor) si al actului constitutiv al Societatii-(Actul Constitutiv), avand in vedere solicitarea formulata de actionarul:A&S International 2000 S.R.L., potrivit prevederilor art.1171 din Legea Societatilor si prevederilor Actului Constitutiv al Societatii, prin adresa scrisa receptionata de Societate in data de:23.iunie.2021, pentru completarea prin includerea unor noi puncte a ordinii de zi a adunarilor generale ale actionarilor Societatii, publicata in:Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a-IV-a, nr.2347 din:11.06.2021 si in ziarul:Adevarul din:11.06.2021, completeaza ordinea de zi pentru:Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii (AGOA) cu punctele de la 6 la 12 si:Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii (AGEA) cu punctele de la 5 la 9, adunari convocate astfel:Prima convocare:AGOA si AGEA vor avea loc, pentru toate persoanele care sunt inregistrate ca actionari la sfarsitul zilei de:28.06.2021-(Data de Referinta) in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A., la sediul Societatii situat in:Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti si prin mijloace electronice de transmisie a datelor si cu posibilitatea de vot prin corespondenta, in data de:14.07.2021, astfel:a)AGOA incepand cu ora 16:00-(ora Romaniei);b)AGEA incepand cu ora 16:30-(ora Romaniei); A doua convocare:In situatia in care la data mentionata mai sus ca fiind data primei convocari a sedintei AGOA, respectiv sedintei AGEA, din orice motiv, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si/sau de Actul Constitutiv, in temeiul art.118 din Legea Societatilor, o a doua AGOA respectiv AGEA, se va organiza in data de:15.07.2021, in aceleasi modalitati, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta, astfel:a)AGOA incepand cu ora 16:00-(ora Romaniei);b)AGEA incepand cu ora 16:30-(ora Romaniei); ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGOA, ASTFEL CUM A FOST COMPLETATA, ESTE URMATOAREA:1.Aprobarea situatiilor financiare anuale intocmite, in conformitate cu Ordinul Ministrului Finantelor Publice al Romaniei nr.1802/2014/cu modificarile si completarile ulterioare, pentru exercitiul financiar incheiat la:31.decembrie.2020, insotite de Raportul Auditorului Independent, Raportul Directoratului si de Raportul Consiliului de Supraveghere. 2.Aprobarea acoperirii pierderii contabile a Societatii conform propunerii de acoperire a pierderii contabile in exercitiul financiar:1.ianuarie-31.decembrie.2020 intocmita de Directoratul Societatii, respectiv pierderea contabila inregistrata in anul 2020 sa fie acoperita din rezultatul reportat din surplusul realizat din rezerve din reevaluare. 3.Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2021. 4.Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Directoratului pentru exercitiul financiar aferent anului 2020-(vot secret). 5.Imputernicirea dnei.Irina-Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv (CEO), cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGOA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna.Irina-Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. 6."Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru managementul dezastruos al Societatii-(vot secret). 7.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru incheierea contractului privind arhiva fara a solicita acordul Consiliului de Supraveghere, desi valoarea contractului era peste suma acceptata de Consiliul de Supraveghere si mai mult, era peste suma de la care intervine competenta exclusiva a Consiliului de Supraveghere cu dreptul de veto al reprezentantului:A&S International 2000-S.R.L.(vot secret). 8.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru includerea pe ordinea de zi a Adunarii generale a actionarilor a unor puncte de competenta Consiliului de Supraveghere cu incalcarea mecanismului de deblocare agreat in actul constitutiv al Societatii-(vot secret). 9.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru refuzul de a furniza informatii A&S International 2000 S.R.L. si reprezentantului acesteia in Consiliul de Supraveghere. Cu titlu de exemplu, la data de:17.mai.2021, A&S International 2000 S.R.L. a solicitat o serie de informatii privind contractele incheiate in anul anterior peste pragul de 100.000 EUR, informatii care pana la data de:22.iunie.2021-(deci mai mult de o luna de la momentul solicitarii) nu au fost primite. Mai mult, in repetate randuri, reprezentantul:A&S International 2000 S.R.L. a solicitat o serie de informatii necesare in vederea luarii deciziilor de competenta Consiliului de Supraveghere, iar Directoratul a refuzat furnizarea informatiilor respective-(vot secret). 10.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru incheierea de contracte peste pragul de 150.000 EUR fara obtinerea acordului prealabil al Consiliului de Supraveghere. Desi prin neacordarea accesului la informatii identificarea expresa a acestor contracte nu este posibila la acest moment, avand in vedere ca:(a)niciun contract cu un client sau un furnizor de materii prime nu a fost supus aprobarii Consiliului de Supraveghere si:(b)este evident ca in activitatea sa Societatea a incheiat astfel de contracte, chiar si in lipsa identificarii exprese a acestor contracte este evidenta incalcare mandatului de catre Directorat (vot secret). 11.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru prezentarea de informatii trunchiate, inselatoare catre Consiliul de Supraveghere. Cu titlu de exemplu, Directoratul a prezentat Consiliului de Supraveghere ca o mare victorie incheierea unor contracte de furnizare la costuri aparent inferioare pentru Societate, pentru ca ulterior la o corecta analiza a informatiilor sa se constate ca in realitate costurile sunt superioare costurilor suportate anterior de Societate (vot secret). 12.Imputernicirea, in cazul aprobarii oricaruia dintre punctele de la 6 la 11, dnei. Ioana Talnaru, in calitate de sef al departamentului juridic al Societatii, pentru exercitarea actiunii in justitie impotriva Directoratului". ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGEA, ASTFEL CUM A FOST COMPLETATA, ESTE URMATOAREA:1.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a:(i)mutarii birourilor principale ale Societatii, prin inchirierea unui nou spatiu de birouri, precum si, (ii)incetarea contractului existent pentru inchirierea spatiilor din Calea Giulesti nr.333, cladirea.C12, (iii)subinchirierea partiala a noului birou catre una sau ambele dintre Pasteur Filiala Filipesti SA si filiala acesteia FNC Nutritie Pietroiu SRL, in functie de nevoi, cu o alocare corespunzatoare a costurilor pe baza deciziei subsecvente a Directoratului si (iv)imputernicirea membrilor Directoratului cu putere si autoritate depline pentru a semna orice documente si sa indeplineasca orice formalitati pentru ducerea la indeplinire a acestor hotarari si posibilitatea Directoratului, in ducerea la indeplinire a acestui mandat, de a delega in tot sau in parte puterile conferite mai sus oricaror persoane competente. 2.Aprobarea echiparii flotei de transport a Societatii si semnarea in acest sens a unui contract cu un furnizor specializat, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021. 3.Aprobarea unei linii de credit in valoare de 10.000.000 RON la Banca Transilvania si a garantiilor aferente, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, respectiv:(i)contractarea de catre Societate a unei linii de credit pentru capital de lucru la Banca Transilvania, in valoare de 10.000.000 RON, pe o perioada de 1 an de la semnarea contractelor de credit, cu posibilitatea de prelungire pe o perioada de inca:12.luni cu acordul partilor (Linia de credit);(ii)constituirea unei ipoteci reale mobiliare asupra tuturor conturilor curente deschise de Societate la Banca Transilvania cu inscriere la RNPM, pentru garantarea Liniei de credit;(iii)constituirea unei ipoteci reale mobiliare asupra universalitatii contractelor comerciale pe care Societatea le are in derulare cu partenerii comerciali, cu inscrierea la RNPM, pentru garantarea Liniei de credit;(iv)constituirea unei ipoteci reale mobiliare asupra universalitatii stocului de marfa detinut de Societate, cu inscriere la RNPM, pentru garantarea Liniei de credit;(v)inregistrarea contractelor astfel incheiate in Registrul National de Publicitate Mobiliara (RNPM), la Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), in Cartea Funciara si in orice alte registre publice, dupa caz;(vi)imputernicirea dlui.Francisc Koos, Membru al Directoratului, sa reprezinte in mod individual cu puteri depline Societatea pentru negocierea, incheierea, semnarea, in numele si pe seama Societatii a contractelor de credit/garantie aprobate si a altor documente aditionale aferente si pentru efectuarea formalitatilor de publicitate in legatura cu aceste contracte/documente, in fata oricarei institutii/autoritati publice. 4.Imputernicirea dnei.Irina Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv, cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGEA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna.Irina Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. 5."Aprobarea incetarii contractului existent pentru inchirierea spatiilor din Calea Giulesti nr.333, cladirea.C12, sect.6-Bucuresti. 6.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a mutarii birourilor principale ale Societatii, prin inchirierea unui nou spatiu de birouri. 7.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a mutarii birourilor principale ale Societatii, prin inchirierea unui nou spatiu de birouri, cu urmatoarele 3 amendamente:(a)bugetul total de amenajare si mobilare suportat de Grup (in plus fata de bugetul suportat de proprietar) va fi de maximum EUR 40K si (b)Societatea va avea un drept de denuntare unilaterala a contractului sub conditia unui preaviz scurt si fara vreo penalitate incepand cu a treia aniversare a contractului si (c)orice modificare a contractului va necesita un nou acord din partea Consiliului de Supraveghere. 8.Aprobarea subinchirierii partiale a noului birou catre una sau ambele dintre Pasteur Filiala Filipesti SA si filiala acesteia FNC Nutritie Pietroiu SRL, in functie de nevoi, cu o alocare corespunzatoare a costurilor pe baza deciziei subsecvente a Directoratului. 9.Aprobarea echiparii flotei de transport a Societatii si semnarea in acest sens a unui contract cu un furnizor specializat, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de 10.iunie.2021, cu urmatoarele 2 amendamente:(a)sa priveasca doar camionetele cu o vechime de maximum 3 ani si un numar de kilometri de maximum 80.000 si (b)sa acopere maximum 50% din camionetele Societatii (fie prin echiparea integrala a maximum 50% din camionete, fie prin echiparea tuturor camionetelor, insa doar a 50% din capacitatea lor)". Votul afirmativ asupra punctelor de la 5 la 8 de mai sus este alternativ votului in favoarea punctului 1 de pe ordinea de zi a AGEA (reprezinta un vot negativ asupra respectivului punct). Votul afirmativ asupra punctului 9 de mai sus este alternativ votului in favoarea punctului 2 de pe ordinea de zi a AGEA (reprezinta un vot negativ asupra respectivului punct). Propunerile Directoratului cu privire la punctele 1, 2 si 3 de pe ordinea de zi a AGEA pot fi consultate de catre actionarii interesati, in orice zi lucratoare, in intervalul orar 9-16, de la data publicarii prezentului Convocator si pana la data AGEA la sediul Societatii situat in:Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti sau poate fi solicitata prin email la:office@farmavet.ro. Aceasta fiind ordinea de zi, prin prezentul convocator sunteti invitati sa participati la AGOA si la AGEA la momentul si locul mai sus prevazute. AVAND IN VEDERE URMATOARELE:(A) Situatia exceptionala cauzata de pandemia COVID-19 si masurile adoptate de autoritatile publice prin care este limitat numarul de persoane care pot participa fizic la o intrunire si orice alte masuri adoptate sau care urmeaza sa fie adoptate de autoritatile publice in vederea prevenirii raspandirii COVID-19;si(B)In vederea asigurarii accesului in mod nediscriminatoriu tuturor actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA, Directoratul a decis tinerea AGOA si AGEA si prin mijloace electronice de transmisie a datelor (participarea virtuala audio/video), actionarii fiind indemnati sa foloseasca prioritar aceasta metoda de participare. Continutul audio/video al AGOA si AGEA va fi inregistrat (inclusiv referitor la votul secret), pentru a permite verificarea ulterioara a modului in care s-a votat. Actionarii care nu sunt de acord cu inregistrarea continutului audio/video al AGOA si AGEA isi pot exercita votul prin corespondenta, conform informatiilor prezentate in acest Convocator. Pentru a primi datele de logare la teleconferinta, actionarii si/sau reprezentantii acestora vor trebui sa transmita un e-mail pana la data de:12.07.2021, ora 16:00, la adresa:office@farmavet.ro impreuna cu documentele scanate/fotografiate care fac dovada identitatii lor. Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social al Societatii au dreptul de a solicita in scris adaugarea de noi puncte pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la publicarea convocarii. Membrii consiliului de supraveghere si membrii directoratului Societatii nu pot reprezenta actionarii in cadrul AGOA si AGEA, hotararea fiind nula daca, fara voturile acestora, nu ar fi fost intrunita majoritatea necesara. Actionarii Societatii pot fi reprezentati in AGOA si/sau AGEA prin intermediul reprezentantilor lor legali (pe baza documentelor justificative care demonstreaza puterile lor de reprezentare) sau de catre orice alt tert pe baza unei procuri speciale acordate pentru AGOA si/sau AGEA. Procura in original sau documentele justificative care demonstreaza puterile reprezentantilor legali vor fi livrate la sediul societatii cu cel putin 48 de ore inainte de data AGOA si/sau AGEA, sub sanctiunea decaderii din dreptul de a isi exprima votul in cadrul AGOA si/sau AGEA. Procura sau documentele justificative care demonstreaza puterile reprezentantilor legali vor fi retinute de catre Societate si o mentiune asupra acestui fapt va fi inclusa in procesul-verbal al AGOA si/sau AGEA. Actionarii Societatii au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de data stabilita pentru AGOA si respectiv AGEA, folosind buletinele de vot prin corespondenta (Buletinele de Vot), care vor fi trimise completate si semnate la sediul social al Societatii, insotite de procura in original sau de documentele justificative care atesta competentele reprezentantilor legali. Pentru exercitarea dreptului de vot prin corespondenta, Buletinele de Vot vor fi disponibile incepand cu data publicarii prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, la sediul social al Societatii situat in Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti, Romania, pe site-ul societatii la adresa:www.farmavet.ro si pot fi solicitate prin e-mail la adresa:office@farmavet.ro. La completarea imputernicirilor speciale si/sau Buletinelor de vot, actionarii sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii agendei AGOA si respectiv AGEA cu puncte noi, caz in care forma actualizata a Buletinelor de Vot va fi disponibila la sediul social al Societatii in Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti, Romania incepand cu data publicarii ordinii de zi actualizate, sau poate fi solicitat prin e-mail la adresa:office@farmavet.ro. Irina-Florentina Rosu, Presedinte Directorat; Anca Eugenia Nartescu-Membru Directorat; Francisc Koos; Membru Directorat

CONVOCATOR AL:ADUNARII GENERALE ORDINARE (AGOA)

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 16 Nov 2021
CONVOCATOR AL:ADUNARII GENERALE ORDINARE (AGOA) ȘI AL:ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE ALE ACTIONARILOR-PASTEUR FILIALA FILIPEȘTI S.A.(completare). Directoratul Pasteur Filiala Filipesti S.A., o societate pe actiuni administrata in sistem dualist, constituita si care functioneaza conform legilor din Romania, cu sediul in:Romania, Com.Filipestii de Padure, str.Principala nr.944, jud.Prahova, inregistrata la:Registrul Comertului sub numarul de inregistrare:J29/501/1999, cod unic de inregistrare:(CUI)RO11928947, avand un capital social subscris si varsat de:984.900 RON-(Societatea), in temeiul:Legii Societatilor nr.31/1990/republicata, cu modificarile si completarile ulterioare-(Legea Societatilor) si al actului constitutiv al Societatii-(Actul Constitutiv), avand in vedere solicitarea formulata de actionarul Doina Mariana Stanescu, potrivit prevederilor art.1171 din:Legea Societatilor si prevederilor:Actului Constitutiv al Societatii, prin adresa scrisa receptionata de Societate in data de:23.iunie.2021, pentru completarea prin includerea unor noi puncte a ordinii de zi a adunarilor generale ale actionarilor Societatii, publicata in:Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a-IV-a, nr.2347 din:11.06.2021 si in ziarul:Adevarul din:11.06.2021,completeaza ordinea de zi pentru:Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii (AGOA) cu punctele de la 6 la 12 si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii (AGEA) cu punctele 7 si 8, adunari convocate astfel:Prima convocare:AGOA si AGEA vor avea loc, pentru toate persoanele care sunt inregistrate ca actionari la sfarsitul zilei de:28.06.2021-(Data de Referinta) in registrul actionarilor, la punctul de lucru al Societatii situat in:Calea Giulesti nr.333, cladirea.C12, Sect.6-Bucuresti si prin mijloace electronice de transmisie a datelor si cu posibilitatea de vot prin corespondenta, in data de 14.07.2021, astfel:a)AGOA incepand cu ora 17:00-(ora Romaniei);b)AGEA incepand cu ora 17:30-(ora Romaniei);A doua convocare:In situatia in care la data mentionata mai sus, ca fiind data primei convocari a sedintei AGOA, respectiv sedintei AGEA, din orice motiv, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si/sau de Actul Constitutiv, in temeiul art.118 din:Legea Societatilor, o a doua AGOA, respectiv AGEA se va organiza in data de 15.07.2021, in aceleasi modalitati, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta, astfel:a)AGOA incepand cu ora 17:00-(ora Romaniei);b)AGEA incepand cu ora 17:30-(ora Romaniei);ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGOA, ASTFEL CUM A FOST COMPLETATA, ESTE URMATOAREA:1.Aprobarea situatiilor financiare anuale intocmite, in conformitate cu Ordinul Ministrului Finantelor Publice al Romaniei nr.1802/2014/cu modificarile si completarile ulterioare, pentru exercitiul financiar incheiat la:31.decembrie.2020, insotite de Raportul Auditorului Independent, Raportul Directoratului si de Raportul Consiliului de Supraveghere. 2.Aprobarea repartizarii profitului Societatii conform propunerii de repartizare a profitului in exercitiul financiar:1.ianuarie-31.decembrie.2020 intocmita de Directoratul Societatii, respectiv profitul ramas nerepartizat sa fie alocat ca rezultat reportat pana la o decizie ulterioara a actionarilor Societatii, conform aceleiasi propuneri. 3.Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2021. 4.Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Directoratului pentru exercitiul financiar aferent anului 2020-(vot secret). 5.Imputernicirea dnei.Irina-Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv (CEO), cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGOA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna.Irina-Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. 6."Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru managementul dezastruos al Societatii(vot secret). 7.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru incheierea contractului privind arhiva fara a solicita acordul Consiliului de Supraveghere, desi valoarea contractului era peste suma acceptata de Consiliul de Supraveghere si mai mult, era peste suma de la care intervine competenta exclusiva a Consiliului de Supraveghere cu dreptul de veto al reprezentantului dnei.Doina Mariana Stanescu(vot secret). 8.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru includerea pe ordinea de zi a Adunarii generale a actionarilor a unor puncte de competenta Consiliului de Supraveghere cu incalcarea mecanismului de deblocare agreat in actul constitutiv al Societatii (vot secret). 9.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru refuzul de a furniza informatii dnei.Doina Mariana Stanescu si reprezentantului acesteia in Consiliul de Supraveghere. Cu titlu de exemplu, la data de:17.mai.2021, dna.Doina Mariana Stanescu a solicitat o serie de informatii privind contractele incheiate in anul anterior peste pragul de 100.000 EUR, informatii care pana la data de:22.iunie.2021-(deci mai mult de o luna de la momentul solicitarii) nu au fost primite. Mai mult, in repetate randuri, reprezentantul dnei.Doina Mariana Stanescu a solicitat o serie de informatii necesare in vederea luarii deciziilor de competenta Consiliului de Supraveghere, iar Directoratul a refuzat furnizarea informatiilor respective(vot secret). 10.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru incheierea de contracte peste pragul de 150.000 EUR fara obtinerea acordului prealabil al Consiliului de Supraveghere. Desi prin neacordarea accesului la informatii identificarea expresa a acestor contracte nu este posibila la acest moment, avand in vedere ca:(a)niciun contract cu un client sau un furnizor de materii prime nu a fost supus aprobarii Consiliului de Supraveghere si:(b)este evident ca in activitatea sa Societatea a incheiat astfel de contracte, chiar si in lipsa identificarii exprese a acestor contracte este evidenta incalcare mandatului de catre Directorat(vot secret).11.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru prezentarea de informatii trunchiate, inselatoare catre Consiliul de Supraveghere. Cu titlu de exemplu, Directoratul a prezentat Consiliului de Supraveghere ca o mare victorie incheierea unor contracte de furnizare la costuri aparent inferioare pentru Societate, pentru ca ulterior la o corecta analiza a informatiilor sa se constate ca in realitate costurile sunt superioare costurilor suportate anterior de Societate (vot secret).12.Imputernicirea, in cazul aprobarii oricaruia dintre punctele de la 6 la 11, dnei.Ioana Talnaru, in calitate de sef al departamentului juridic al Societatii, pentru exercitarea actiunii in justitie impotriva Directoratului.". ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGEA, ASTFEL CUM A FOST COMPLETATA, ESTE URMATOAREA:1.Imputernicirea dlui.Francisc Koos, membru al Directoratului Societatii, in vederea reprezentarii Societatii, in calitatea sa de asociat unic al FNC Nutritie Pietroiu S.R.L. ("FNC"), pentru adoptarea unei hotarari a asociatului unic prin care sa se aprobe, printre altele (dar fara a se limita la):(i)aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2021;(ii)mutarea sediului social al FNC in cazul incetarii contractului pentru actualul sediu. 2.Imputernicirea dlui.Francisc Koos, membru al Directoratului Societatii in vederea reprezentarii Societatii, in calitatea sa de asociat unic al FNC, pentru adoptarea unei hotarari a asociatului unic prin care sa se aprobe majorarea capitalului social al FNC prin conversia creantei Societatii in capital social. 3.Imputernicirea dlui.Francisc Koos, membru al Directoratului Societatii in vederea reprezentarii Societatii, in calitatea sa de asociat unic al FNC, pentru adoptarea unei hotarari a asociatului unic prin care sa se aprobe descarcarea de gestiune a dnei. Irina Florentina Rosu, administrator unic al FNC, pentru administrarea si gestiunea FNC pentru exercitiul financiar incheiat la:31.decembrie.2020-(vot secret). 4.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a(i)mutarii birourilor principale ale Societatii, precum si a biroului filialei sale FNC Nutritie Pietroiu SRL, prin subinchirierea partiala a unui nou spatiu de birouri de la Farmavet SA, precum si:(ii)incetarea contractului existent pentru inchirierea spatiilor din Calea Giulesti nr.333, cladirea.C12, sect.6-Bucuresti, inclusiv orice contracte de subinchiriere catre terti si inchiriere a spatiilor de parcare aferente si:(iii)imputernicirea membrilor Directoratului cu putere si autoritate depline pentru a semna orice documente si indeplini orice formalitati pentru ducerea la indeplinire a acestor hotarari si posibilitatea Directoratului, in ducerea la indeplinire a acestui mandat, de a delega in tot sau in parte puterile conferite mai sus oricaror persoane competente. Propunerea Directoratului cu privire la relocarea birourilor Societatii si filialei sale FNC poate fi consultata de catre actionarii interesati, in orice zi lucratoare, in intervalul orar 9-16, de la data publicarii prezentului Convocator si pana la data AGEA la sediul Societatii si la sediul FNC, precum si la punctul de lucru al Societatii situat in Calea Giulesti nr. 333, cladirea C12, Sector 6, Bucuresti sau poate fi solicitata prin email la office@pasteur.ro. 5.Aprobarea modificarii si actualizarii actului constitutiv al Societatii, prin adaugarea unui nou obiect secundar de activitate, respectiv prin includerea in art.5.2 din Actul Constitutiv al Societatii, referitor la obiectele secundare de activitate, a activitatilor aferente codului CAEN.7010-Activitati ale directiilor(centralelor), birourilor administrative centralizate. Toate celelalte obiecte de activitate incluse in Actul Constitutiv al Societatii la data prezentului convocator se vor pastra. Astfel, art.5.2-Obiectele secundare din Actul Constitutiv al Societatii se modifica prin adaugarea noului obiect secundar de activitate in cadrul enumerarii obiectelor secundare de activitate existente din Actul Constitutiv al Societatii dupa cum urmeaza:"5.2.Obiecte secundare:[…]7010-Activitati ale directiilor (centralelor), birourilor administrative centralizate;" 6.Imputernicirea dnei.Irina Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv, cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGEA si Actul Constitutiv actualizat al Societatii si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna.Irina Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. 7."Imputernicirea dnei.Ioana Talnaru in calitate de sef al departamentului juridic al Societatii, in vederea reprezentarii Societatii, in calitatea de asociat unic al FNC, pentru adoptarea unei hotarari a asociatului unic prin care sa se atraga raspunderea administratorului unic pentru depasirea puterilor mandatului acordat (vot secret). 8.Imputernicirea dnei.Ioana Talnaru in calitate de sef al departamentului juridic al Societatii, in vederea reprezentarii Societatii, in calitatea de asociat unic al FNC, pentru adoptarea unei hotarari a asociatului unic prin care sa se atraga raspunderea administratorului unic pentru pierderile suferite de FNC ca urmare a neactualizarii la timp a preturilor de vanzare practicate de FNC in functie de evolutia costurilor de productie (vot secret)."Aceasta fiind ordinea de zi, prin prezentul convocator sunteti invitati sa participati la AGOA si la AGEA la momentul si locul mai sus prevazute. AVAND IN VEDERE URMATOARELE:(A) Situatia exceptionala cauzata de pandemia COVID-19 si masurile adoptate de autoritatile publice prin care este limitat numarul de persoane care pot participa fizic la o intrunire si orice alte masuri adoptate sau care urmeaza sa fie adoptate de autoritatile publice in vederea prevenirii raspandirii COVID-19; si(B)In vederea asigurarii accesului in mod nediscriminatoriu tuturor actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA, Directoratul a decis tinerea AGOA si AGEA si prin mijloace electronice de transmisie a datelor (participarea virtuala audio/video), actionarii fiind indemnati sa foloseasca prioritar aceasta metoda de participare. Continutul audio/video al AGOA si AGEA va fi inregistrat (inclusiv referitor la votul secret), pentru a permite verificarea ulterioara a modului in care s-a votat. Actionarii care nu sunt de acord cu inregistrarea continutului audio/video al AGOA si AGEA isi pot exercita votul prin corespondenta, conform informatiilor prezentate in acest Convocator. Pentru a primi datele de logare la teleconferinta, actionarii si/sau reprezentantii acestora vor trebui sa transmita un e-mail pana la data de:12.07.2021, ora 17:00, la adresa:office@pasteur.ro impreuna cu documentele scanate/fotografiate care fac dovada identitatii lor.
Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social al Societatii au dreptul de a solicita in scris adaugarea de noi puncte pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la publicarea convocatorului AGOA si AGEA. Membrii consiliului de supraveghere si membrii directoratului Societatii nu pot reprezenta actionarii in cadrul AGOA si AGEA, hotararea fiind nula daca, fara voturile acestora, nu ar fi fost intrunita majoritatea necesara. Actionarii Societatii pot fi reprezentati in AGOA si/sau AGEA prin intermediul reprezentantilor lor legali (pe baza documentelor justificative care demonstreaza puterile lor de reprezentare) sau de catre orice alt tert pe baza unei procuri speciale acordate pentru AGOA si/sau AGEA. Procura in original sau documentele justificative care demonstreaza puterile reprezentantilor legali vor fi livrate la sediul Societatii sau la punctul de lucru al Societatii cu cel putin 48 de ore inainte de data AGOA si/sau AGEA, sub sanctiunea decaderii din dreptul de a isi exprima votul in cadrul AGOA si/sau AGEA. Procura sau documentele justificative care demonstreaza puterile reprezentantilor legali vor fi retinute de catre Societate si o mentiune asupra acestui fapt va fi inclusa in procesul-verbal al AGOA si al AGEA. Actionarii Societatii au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de data stabilita pentru AGOA si respectiv AGEA, folosind buletinele de vot prin corespondenta (Buletinele de Vot), care vor fi trimise completate si semnate la sediul social al Societatii, insotite de procura in original sau de documentele justificative care atesta competentele reprezentantilor legali. Pentru exercitarea dreptului de vot prin corespondenta, Buletinele de Vot vor fi disponibile incepand cu data publicarii prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, la sediul social al Societatii situat in:Com.Filipestii de Padure, Str.Principala nr.944, jud.Prahova, precum si la punctul de lucru al Societatii situat in:Calea Giulesti nr.333, cladirea.C12, Sect.6-Bucuresti, Romania si pot fi solicitate prin e-mail la adresa:office@pasteur.ro. La completarea imputernicirilor speciale si/sau a Buletinelor de Vot, actionarii sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii agendei AGOA si respectiv AGEA cu puncte noi, caz in care forma actualizata a Buletinelor de Vot va fi disponibila la sediul social al Societatii, precum si la punctul de lucru al Societatii situat in:Calea Giulesti nr.333, cladirea.C12, Sect.6-Bucuresti, Romania incepand cu data publicarii ordinii de zi actualizate, sau poate fi solicitat prin e-mail la adresa:office@pasteur.ro. Irina-Florentina Rosu, Presedinte Directorat; Anca Eugenia Nartescu-Membru Directorat; Francisc Koos; Membru Directorat

Petrom Anunta Publicul Interesat Asupra

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 14 Nov 2021
OMV Petrom SA, anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul “Construire conducta de gaze compresoare Moinesti-Depozit Albotesti (tronsonul 4)”, propus a se realiza in municipiul Moinesti si comuna Poduri, judetul Bacau.
Informatiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul APM Bacau, str Oituz, nr. 23, si la sediul titularului, in zilele de luni-joi, intre orele 8.00-16.30 si vineri intre orele 08.00-14.00
Observatiile publicului se primesc zinic la sediul APM Bacau.

SIBIU. ANUNT PUBLIC AVIZ DE MEDIU PENTRU PLAN AMENAJAMENT

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 14 Nov 2021
SIBIU. ANUNT PUBLIC AVIZ DE MEDIU PENTRU PLAN AMENAJAMENT Agentia pentru Protectia Mediului Sibiu anunta publicul interesat asupra deciziei etapei de incadrare a "Amenajamentului Silvic al fondului forestier proprietate privata apartinand Consistoriului Districtual Evanghelic Medias-U.P.II Consistoriul Evanghelic Medias" situat in jud.Sibiu, localitatea Medias, str.Piata Castelului, nr.4, beneficiar Consistoriul Districtual Evanghelic Medias, in categoria celor care necesita efectuarea evaluarii de mediu; planul urmeaza sa fie supus adoptarii cu aviz de mediu, conform prevederilor HG nr.1076/2004. Observatiile, comentariile publicului referitoare la decizia etapei de incadrare se trimit in scris la A.P.M.Sibiu, pe adresa de e-mail: office@apmsb.anpm.ro, in termen de 10 zile calendaristice, de la data aparitiei anuntului.

Pierdut anexa Certificatului de clasificare nr.27689

Valabil in:
Diverse Harghita
     Publicat in: 13 Nov 2021
ANUNT LICITATIE PUBLICA Comuna Bilbor, cod de identificare fiscala 4246092, cu sediul in Comuna Bilbor, Nr. 120, judetul Harghita, telefon +40 266355004, fax +40 266355504, e-mail primaria_bilbor@yahoo.com , organizeaza in data de 27.04.2021, ora 8 , la sediul primariei, licitatie publica pentru inchirierea pasunilor (pajistilor permanente) aflate in proprietatea privata a Comunei Bilbor. Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primarie Comunei Bilbor. Contravaloarea documentatiei de atribuire este de 50 lei si se poate achita cu cardul la casieria Primariei Comunei Bilbor sau prin Foaie de varsamant in contul RO14TREZ35421E305000XXXX, Trezoreria Toplita. Oferta se depune intr-un singur exemplar, la sediul primariei din Comuna Bilbor nr. 120, Judetul Harghita, cod postal 537020, pana la data de 26.04.2021, ora 14. Informatii suplimentare la Primaria Comunei Bilbor , Secretar general-Runcan Dan Adrian, tel. 0266/355.004, fax 0266/355.504, 0755/943.454. e-mail primaria_bilbor @yahoo.com.

Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu

Valabil in:
Diverse Suceava
     Publicat in: 13 Nov 2021
COMUNICAT IMPORTANT • Urmare a Hotararii Consiliului Judetean Suceava nr.54 din 30.03.2021 privind stabilirea unor masuri pentru asigurarea spatiilor de functionare a structurilor Consiliului Judetean Suceava, Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava aduce la cunostinta publicului schimbarea sediului incepand cu data de 01.04.2021 la adresa: strada Nicolae Balcescu, nr.2, municipiul Suceava, aceasta fiind si adresa de corespondenta. Informatii referitoare la cele mentionate in prezentul comunicat se gasesc pe site-ul http://djdpsuceava.ro sau pot fi obtinute la tel. 0230 211 010

Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 13 Nov 2021
Anunt public privind decizia etapei de incadrare (titularul proiectului) SC/PF STREET BUSINESS MARKET S.R.L. (fosta denumire HERASTRAU FOOD AND BEVERAGE S.R.L.), titular al proiectului CONSTRUIRE IMOBIL 2S+P+11E+Eth LOCUINTE COLECTIVE SI FUNCTIUNI CONEXE, IMPREJMUIRE TEREN SI ORGANIZARE DE EXECUTIE LUCRARI, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre APM Bucuresti, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului: nu se supune evaluarii impactului asupra mediului, pentru proiectul CONSTRUIRE IMOBIL 2S+P+11E+Eth LOCUINTE COLECTIVE SI FUNCTIUNI CONEXE, IMPREJMUIRE TEREN SI ORGANIZARE DE EXECUTIE LUCRARI, propus a fi amplasat in Bucuresti, sector 3, str. Bratarii, nr.2. Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul APM Bucuresti din Bucuresti, sector 6, Aleea Lacul Morii, nr. 1, in zilele de luni-vineri, intre orele 9.00 -12.00, precum si la urmatoarea adresa de internet http://apmbuc.anpm.ro/. Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicarii anuntului pe pagina de internet a autoritatii competente pentru protectia mediului.

Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 13 Nov 2021
Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu.S.C. PIRIFAN DISTRIBUTION S.R.L. anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul "CONSTRUIRE SPATII DEPOZITARE, PRODUCTIE SI BIROURI P+1E, propus a fi amplasat in str. T41, P 159/C14, 159/15, lot 2, N.C. 56562, com. Tunari, jud. Ilfov. Informatiile privind proiectul propus pot fi consultate zilnic la sediul A.P.M. Ilfov din Bucuresti, str. Aleea Lacul Morii nr. 1, sector 6 si la sediul S.C. PIRIFAN DISTRIBUTION S.R.L. din Str. Putul lui Zamfir, nr. 37, etaj 5, sector 1, Bucuresti Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Ilfov.

In conformitate cu O.U.G. 195/2005 privind protectia mediului

Valabil in:
Diverse Cluj-Napoca
     Publicat in: 13 Nov 2021
In conformitate cu O.U.G. 195/2005 privind protectia mediului aprobata prin Legea nr.265/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul 1798/2007 P.F. Maris Ioan, anunta inceperea demersurilor in vederea obtinerii autorizatiei de mediu , obiectivul PASTRAVARIE Negreni. Eventuale sugestii si reclamatii se vor depune la A.P.M. Cluj din Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor 99, in zilele de luni - joi intre orele 09 - 14 si vineri intre orele 09 - 13.

IALOMITA. ANUNT PUBLIC. Societatea EVERIS CONSULTING SRL,

Valabil in:
Diverse Ialomita
     Publicat in: 13 Nov 2021
IALOMITA. ANUNT PUBLIC. Societatea EVERIS CONSULTING SRL, cu sediul social in Localitatea Otopeni, Str. Libertatii nr. 14-16, Jud. Ilfov,Inregistrata la Registrul Comertului sub J J23/5925/2020, CUI RO15671306, titular al activitatii de DEPOZITARE DESEURI RECICLABILE la adresa punctului de lucru din Mun. Urziceni, Soseaua Urziceni- Ploiesti, Km 3, Judet Ialomita, anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de obtinere a autorizatiei de mediu pentru activitate. Informatiile privind potentialul impact asupra mediului al activitatii pot fi consultate la sediul APM Ialomita: Strada Mihai Viteazu, nr.1, loc. Slobozia, jud. Ialomita. Telefon: 0243232971, Fax: 0243215949, Luni - Joi: 8.00- 16.30. Observatiile publicului se primesc zilnic, la sediul APM Ialomita.

ORADEA. Primaria Municipiului Oradea organizeaza licitatie

Valabil in:
Diverse Bihor
     Publicat in: 13 Nov 2021
ORADEA. Primaria Municipiului Oradea organizeaza licitatie publica cu plic inchis 1) Informatii privind vanzatorul : Primaria Municipiului Oradea, cu sediul in mun. Oradea - 410100, P-ta. Unirii nr. 1 jud. Bihor, Cod fiscal: RO 35372589, tel:0259/408812; 0259/437.000, int.223; fax:0259/436.276; E-mail: primarie@oradea.ro 2) Informatii privind obiectul licitatiei: Vanzare 2 (doua) parcele de teren, proprietate privata a Municipiului Oradea, conform caietului de sarcini, situate in Oradea, identificate cu nr. cadastrale 209044 si nr.top.3703/3. 3) Data limita de depunere a ofertelor: 05 mai 2021, ora 10:00, la sediul vanzatorului. 4) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor cu documentele de calificare: 06 mai 2021, ora 14:00. 5) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor financiare: 06 mai 2021, ora 14:30. 6) Documentatia de atribuire gasiti accesand site-ul www.oradea.ro, sectiunea - licitatii.

ORADEA. Primaria Municipiului Oradea organizeaza licitatie publica

Valabil in:
Diverse Bihor
     Publicat in: 13 Nov 2021
ORADEA. Primaria Municipiului Oradea organizeaza licitatie publica cu plic inchis 1) Informatii privind concesionarul : Primaria Municipiului Oradea, cu sediul in mun. Oradea - 410100, P-ta. Unirii nr. 1 jud. Bihor, Cod fiscal: RO 35372589, tel:0259/408812; 0259/437.000, int.223; fax:0259/436.276; E-mail: primarie@oradea.ro 2) Informatii privind obiectul licitatiei: Concesionare 2 parcele de teren, cu suprafata de 250 mp fiecare, situate in Oradea Cartierul Tineretului, in vederea construirii de locuinte familiale - Sesiune a XIII-a; 3) Data limita de depunere a ofertelor: 05 mai 2021, ora 10:00, la sediul cocesionarului. 4) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor cu documentele de calificare: 06 mai 2021, ora 10:00. 5) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor financiare: 06 mai 2021, ora 13:30. 6) Documentatia de atribuire gasiti accesand site-ul www.oradea.ro, sectiunea - licitatii.

Raportul Semestrial International Caviar

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 12 Nov 2021
Raportul semestrial al International Caviar Corporation SA este disponibil și poate fi consultat pe site-ul www. bvb. ro

MCD ADMINISTRARE

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 12 Nov 2021
MCD ADMINISTRARE vine in intampinarea dvs. cu activitati de calitate pentru administrarea imobilelor, prestate cu profesionalism de personal cu experienta! contact: office@mcd-administrare.ro; tel: 0720 071 633

Anunt Public Spekt Sediul Bucure Bulevardul

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 12 Nov 2021
ANUNT PUBLIC 1 – IN - SPEKT S.R.L. cu sediul în București, sector 1, Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr. 54B, etaj 1, beneficiar al documentației „PUZ – CONSTRUIRE COMPLEX DE LOCUINȚE COLECTIVE, SERVICII ȘI COMERȚ, ÎMPREJMUIRE TEREN ȘI ORGANIZARE ȘANTIER”, situat în Șoseaua Chitila, nr. 228B, sector 1, Bucuresti, anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de obținere a avizului de mediu pentru planul/programul menționat și declanșarea etapei de incadrare.
Prima versiune a planului poate fi consultată la sediul Agenției pentru Protecția Mediului București din Aleea Lacul Morii nr.1 (în spatele benzinăriei Lukoil), sector 6, de luni până joi între orele 900 – 1200 . Observații/comentarii și sugestii se primesc în scris la sediul A.P.M.B., în termen de 18 zile de la data publicării anunțului.

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Anunturi Bursa
Ghid de publicat anunturi in ziarul Bursa

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Bursa?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Bursa

Pentru a publica anunturi in ziarul Bursa va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Bursa. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Bursa de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Bursa

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Bursa este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Bursa pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Bursa vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Bursa si aparitia in ziarul Bursa

Dupa plata anuntului pentru ziarul Bursa acesta va aparea in ziarul Bursa la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Bursa?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Bursa aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Bursa acesta va aparea in ziarul Bursa incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Bursa incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Bursa in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Bursa.

Cum confirm plata anunturi ziarul Bursa?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Bursa va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Bursa?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Bursa vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Bursa. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Bursa va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Bursa.

Anunturile pentru ziarul Bursa vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Bursa?

Plata anunturilor pentru ziarul Bursa se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Bursa le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Bursa cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Bursa in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Bursa.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Bursa sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0721.213.403.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Bursa"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Bursa" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0721.213.403 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Bursa"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Bursa pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Bursa pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Bursa pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Bursa la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Bursa la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Bursa. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Bursa

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Bursa este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Bursa pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Bursa va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Bursa si aparitia in ziarul Bursa

Dupa plata anuntului pentru ziarul Bursa acesta va aparea in ziarul Bursa la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Bursa la rubrica DIVERSE

Anunturi Bursa Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Bursa DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Bursa CITATII

Anunturi Bursa Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Bursa OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Bursa Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Profesional Global Press SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2021. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Bursa PIERDERI

Anunturi Bursa Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Bursa Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Bursa LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Bursa?

Anunturi in ziarul Bursa se pot publica la urmatoarele categorii:
Calculul anuntului de mica publicitate in ziarul Bursa

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Bursa

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Bursa

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Bursa

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.
Pentru o navigare personalizata, folosim cookies.